Ni trodde ni hade sett Tabata, det här är TABATAHELL!!!

Well något i den stilen iallafall! Fick för mig att INTE vila idag utan köra Tabata.

Där kom en idolbild på muschen med!

Värmde upp med Intuflow!

Ja åter till programmet idag!
Körde först tabata i 2 gånger 8 minuter enligt jobba 20 vila 10 sekunder med 24 kg:
Swing h/v
Clean h/v
Jerk h/v
2x 2handsving hardstyle

Sen ville jag kräkas lite och bestämde mig för o köra mer med 24an!
1x8 minuter enligt jobba 20 vila 10 med 24 kg:
rodd h/v
handledssnurr h/v(jobbigare än man tror för underarmarna)
2handsoverheadpress x 2
Goblet squat x 2

Sen avlsutade jag med 8 minuter med 12 kg enligt jobba 20 vila 10:
Rodd h/v
Press h/v
Squat tyngd till h sen v
Squatpress tyngd h sen v

Seeeen var jag svettig!


Imorrn besök på STK!!! ska bli askul!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback