Senaste veckan

Har kommit igång lite igen!

HAr kört två bra pass med Henke där jag instruerat honom och passat på att träna själv. Bra pass som tyvärr blir lite väl långa pga mkt förklarande osv.
Sen ett pass hos Dick där vi jobbade hårt med 24 kg, 12 kg och 32 kg KB´s. Stört roligt att pressa hårt!
Sen körde jag igår ett bra pass med 16 kg och 24 kg och idag blev det ett snatchtest utan tid där jag gjorde 104 snatches på lite över 10 minuter. Behöver bli ungefär dubbelt så snabb för att fixa det! Det kommer!

På det körde jag 60 armhävningar och en del jerks!

Det går bra nu! Skulle ha tränat med Henke idag med men han bangade pga slöhet! The bastard!

I veckan blir det iallafall ett pass med Henke och ett med Dick och ett eller två pass själv!

Ska även komma igång med att gå ut och gå med Jossan mer! We both need it!

Tog en ny bild på mig själv till www.kb08.se 

//Danne

Kommentarer
Postat av: Niklas

heil heil!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback