Löprunda

Jahopp, blev överraskad av Jossan i fredags! Vaknade 5.20 som vanligt och skulle göra gröt, lyfter på gröttallriken och finner en lapp som säger åt mig att gå o lägga mig igen och att hon hade fixat ledigt åt mig från jobbet. Det hela mynnar ut i att jag sen får packa en väska och åka till London för att ha det bra och se Fantomen på Operan! Stört jävla kul!
Det innebar också att den blev en del öl(faktiskt bara 3) och fish´n´ships ocjtvå störda jävlaa frukostar på Hilton Paddington plus hör och häpna 5 stycken cigaretter, tre i lördags och 2 i söndags! Fyyfaan vet ni!

Så Idag fick jag spelet och drog ut o sprang. 20 minuter non stop, paus för stretch och bennöj och sen 20 minuter tillbaka! 6 armhävningar, 20, 20,20 och stretch. Ska slänga in några såna passi veckan nu! Dags att bränna lite fett och få ett fett flås för att kunna maxa mer vikter!

Det är just nu det ända som stör mig, fettet. Har byggt muskler som faan och fått stört bra form, tappat 10 cm i midjan men faan inte magen! Så det är fan dags nu!

Om nån har bra tips förrutom diettips för det skiter jag fan i! Klart jag äter bra, vafaan!

//Peace

Kommentarer
Postat av: Haggis

Dude, det enda som funkar är kallori minus varje dag, och då är det mat intaget som måste ändras man. . .

Ledsen. . . ;)

2009-03-16 @ 15:31:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback