Bra pass både för Hence och mig!

Körde med Henric, och som en bonus kom Dick med!
Jag körde uteslutande med 24:an och henke pandlade mellan 12 och 16 kilo och Dick var förpassad till 20 kg!

Jag tvingade mig igenom hela passet med 24:an mycket pga min tokkassa kondis, och måste säga att jag kom igång bra efter ett tag!

Kvällens program
Uppvärmning
snurr
snurr + squat
fig8 + med hold
halo
2hands highpull
runt 10 på varje och sida!

Clean
Highpull
Snatch
10 av varje på varje arm, variant: 5/5/5/5 då det kändes lättare. DEt körde vi i 4 varv tror jag.

Sen 40sek/40sek vila 10 40sek/40sek vila 10 clean, sen samma med jerk direkt efter, så det blev en variant av tabata kan man väl säga, rätta mig om jag har fel ni som vet!

Därefter körde vi en massa jerks, jag gick bananas på en stång och en 12kg och en 16 kg på ena sidan och en 20kg och en 8kg på andra sidan och körde militärpressar, fick hjälp o komma upp då kulorna hade hoppat av annars! Det var kul!

Sen lite enarmarmhäv, eller övning till det, fixar dem bättre o bättre på vänster men har en förslitning i höger axel som sababr det för mig där.

Henric var grymt nöjd med passet då han verkligen fick in andningen under tabatan och jag var galet nöjs jag med av samma anledning!

På Onsdag ska KB08 på möte, mer säger jag inte ;)

Ska för övrigt vara stenhård på 4 pass i veckan nu då jag slackat efter lite, och så ska jag köpa rage på Dick rekomendation! ;) och proteinpulver igen då min återhämtning suger! Jossan och jag kommer dra ut och gå 2-3 gånger i veckan också!

Puss o kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback