10 minuters jerktest och snatchtest med 24 kg

Jag testade mig idag på hur mkt jag pallar. Fel att göra dagen efter träningspasset igår, jag vet, men ack så kul!

Började med jerks:

5/5/5/5/5/5/5/5/5/5/5/5/5/5/5/5/5/5/5/5/5/5/5/5 rakt av, 120 reps på 10 minuter i ganska lugnt tempo! Några jerks blev pressar, mäst för attj ag vill testa det, hadej ga inte gjort det hade jag nog tagit 10 till!

Sen ringde en polare och jag fick en brake på 30 minuter, sen gav jag mig på SNATCH.
Jag har ju aldrig varit någon storsnatchare men efter passet igår blevj ga fan taggad!

5/5/5/5 kula ner
5/5/5/5 kula ner
5/5/5/5 kula ner tidskoll 6 minuter
5/5/5/5/5/5kula ner
5/5
8.30...100 reps gav mig styrkan nog att sluta där ;)...sen svett!

Utan kula ned för vila så borde jag nogk irra ett riktigt snatchtest på någon månad;)

Känner så här nu att det hade vart kul att ha var med på Cross world tävlingen. Kanske nästa år killar!

Fett nöjd, nu ska jag vila och peppa mig själv ota mitt jävla körkort!

Peace!

Kommentarer
Postat av: Liljeros

Bra jobbat!



Nu är bloggposten fixad, du var inne lite väl snabbt sist! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback