Återkomsten

Sådärja.
Efter ett gäng veckors upehåll från träning är jag tillbaka med råge!
I pausveckorna har det tagist körkort, jobbats en vecka i skärgården på läger och varit sjukt, och så lite fest och några syndiga ciggaretter!

Körde passet som Vanadisarna kommer att få njuta av imorrn, räknade just ut att det ligger på ungefär
80 reps i uppvärmningen
220 reps i mellanpasset
ca(beroende på hur många reps man gör per 20 sek, benchmark 8r/s) 256 reps i två tabator
och sen 120 reps i en stege!

Övningarna är allt från sving till 1/2 TGU och yawpress, situps med KB osv osv....

Jag körde igenom allt idag med en 12 KG KB. Det räckte gott o väl för idag kan vi säga! Är inte helt slut som efter Tabata med 24 kg men lagom!

676 reps, jag har ju frångått o räkna men 676 reps på drygt en timme är bra!

8112 KG, 115 kg lyft i minuten! Sweet!

Alla som jag känner och inte känner är hemsk välkomna på passet imorrn!

KRaam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback