Lättare men segt kbpass

25 enhandssvingar per arm
20 clean+jerk per arm
25 snatch per arm
20 enhandssvingar per arm
15 clean+jerk per arm
15 snatch per arm

Någon som känner igen det där progammet. Gör ni? Vad kul, det ärju det gamla fettförbränningsprogrammet som idag kördes med 12 kg Comp.Kettlebell. Jag hade sån jävla sjuk pump i underarmarna sen! Gale skönt!

Sen drog jag upp på vinden och körde något som jag inte vet namnet på men det ser ut som chins och pullups fast jag har pinnen jävligt lågt och har stöd med benen......öh...ja...gjorde ett 50 av varje typ!

Sen ner för 60 armhävningar i 3 set!

Ganska lagom pass, inte för årt, inte för lätt... Lördag blir det ett fett pass!

//Danne

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback