Tabata är bra skit!

Köpte mig en Gymboss när vi var i Motala hos Spartan!
En bra intervalltimer som gör det busenkelt att träna skiten ur vem som hellst!
Jag har idag testat mitt livs första Tabatapass! Orkar inte skriva för delarna med att träna så här och nu då det är för invecklat för mig, men rent krasst, det ger SATANS mycket

Jobba 20, vila 10, thats the deal....i 8 minuter! Får beroende på övning ihop ungefär 10 reps per 20 sek. dvs rätt snabba reps! Så inget meseri med andningsteknik och vila i rack osv ;)  !
Jag körde som följer med min 24 kg KB idag, alltid 20 sek vänster följt av höger ialla övningar:
Sving
Clean
Press
Highpull
tot 8 minuter
vila 2 minuter
sen samma igen.
Drygt 300 reps under 18 minuter....Svinigt bra. Gör inget mer idag så jag trots allt har vart sjuk!
Ska förövrigt köra en sån cykel med Vanadisgänger imorgon!

Langar även upp lite bilder från Motala och min träning o nån idolbild på mig ;)


Kolla på Dick och hans kulor, hehe!

Mitt högra lår efter att Olof fick för sig att ett benpass i slutet av dagen var "rätt grejj"...hmm..

Lite pump efter ett bicepspass...

Triceps efter ett annat pass!

Och en Idolbild från idag ;)

Hoppas folk kommer på Vanadispasset imorn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback