Resume på senaste veckan!

Det blev ingenting av tidigare skrivet typ, för jag blev sjuk!
Gick o jobbade på torsdagen dock pga bad på Sydpoolen med jobbet(ingen Danne, inget bad för några barn) samt att vi körde första passet på Vanadis!

Det gick skitbra!

Efter det så var det Motalagiget. Medinstruera med Spartan!
Åkte till Motala fre kväll, låg o svettadesfeber under natten, jobbade stenhårt under dagen, har mått bättre sen dess!
Jerkade 40 kg, fixade en på höger o 2 på vänster. Klarar nog mer frisk....fan att 40 kg e så mkt hårdare att jerka än 32an..skit.

Har sen dess tränat min klient som fick smaka Tabata med svings, han gillar inte o svinga mer ;)!

Själv har jag bara kört ren styrketräning för andningens skull. Ett sjukt bra bröst i bicepspass o nu ett tricepspass....återkommer om nån timme för info på det!
- Ja det blev 100 dips10/10/20/20/30/10 ( 70 procent av en hel då knäna går i golvet annars mellan barstolarna;)  )
-Sen tricepspress överhuvud med 24 kg KB tvåhandsfattning. 10/10
- samma fast med 10 kg hantel, en hand. 10

Har rätt bra pump där nu...
nu ska jag diska!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback