Jogging

Har ju tjatat om att jag ska komma igång o jogga osv. Och nu verkar det ha lossnat! Har kört 2 blandpass och 1 rent joggingpass senaste veckan varav joggingen var igår. Inte så långt men alltid en början! Och snart ska jag ut igen! Och ta med mig Jossan!
Rask promenad härifrån till lillsjön 1,5 km, sen jogging 2 varv runt 1,8 km och sen rask promednad hem 1,5 km!

Det är fan bra! Och imorrn kanske det blir lite styrka!

Handlade lite nya träningskläderkläder o posade när jag kom hem idag. SOC löpartröja för 199 spänn och Adidas 3kvartsbrallor som är luftigare än mesh att springa i ,också 199 spänn!

Sweet!

Avnjöt även första brädåket till jobbet för säsongen igår!

Det var också stört najs!

Trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: Mr. zell

lillsjön är nära!!

hör av dig så kan jag å ungarna kolla på å fika på en bänk i solen!!

2009-04-05 @ 12:24:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback