Intervall-löpning runt Lötsjön!

Körde med Josan idag!
Rask promenad dit, Jossan är grym med stavarna. 15 minuter.
Lötsjön är 1,4 kb runt och jag körde två varv med intervall löpning 2 min. löp, 2 min. gång.
Vet inte om jag stjälpte mig själv där, 2 minuters löp blev liksom 2 minuter med lite för högt tempo om jag jämför med i lördags när jag körde ett helt varv jogging runt Lillsjön 1,3 km och lugnare tempo!

Det blev 6 löp intervaller och 5 gång...det sista löpet höll på att ge mig håll....inget bra!

Men hej det är tredje gången sen start, ska köra igen på torsdag! Imorrn blir det styrka och på Onsdag är det 50årsfest i Täby!

Och i påskhelgen blir det en massa löp och bräda! FAN VAD KUL!

Jag verkligen älskar att älska min kropp och att få den att funka bättre! Med en bra kondition kommer jag så att spöa Dick med kettlebellen! En månads stenhård konditionsträning! Fuck yeah!

Om någon har några tighta tips på hur jag kan maximera kondisträningen så känn er fria att kommentera!

//Danne

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback