Torsdag 11/9 - Gångpass och ev kb.


TJENA

Träningsrapport:
Det belv ingen gång, Jossan bangade, hon ska gå imorrn istället, men jag körde på.

Först ett fettförbränningsprogram som jag byggde på:
25 onearmswing
10 longcycle
25 snatch
20 onearmswing
15 longcycle
15 snatch
10 windmills
20 onearmswing
10 windmills
Sen vill jag lova att jag var trött. Vilade 3 min och körde sen 2x 20 V-ups(sjukt sköna snabba)
Vilade 2 och körde sen grund fettförbränningsprogrammet
25 onearmswing
10 longcycle
25 snatch
20 onearmswing
15 longcycle
15 snatch

Allt med 8 kg, totalt 300 reps i första setet och 220 i andra! Grymt !

Sen var jag sjuuukt svettig!
Kostprogrammet känns verkligen bra, lade till rostade solroskärnor till riset och kycklingen idag, lite mer kolhydrater men också mer protein och mer fibrer för magen att tugga. Kosten på keso, ris och tonfisk är döden för magen!



Bloggen i övrigt har nu hela 5, thats right folks FEM, besökare om dagen, när jag hade den som skateblogg hade jag 15, minst. Jaja, det kanske mer är en dagbok för mig men wtf, 5....
Fick iallafall en kommentar idag, det är alltid kul, speciellt nör det finns bra input i dom! Tack Big O!

Nu ska jag faktiskt slöa lite o glo tv innan Jossan kommer. Rapporterar träningen senare!

//Danne

Kommentarer
Postat av: torsdags-full-och-besynnerlig-jävel

om det är för få som läser bloggen kanske du inte gjort tillräkligt reklam för den på rätt ställen... men räligt alltså, ajg är smått dragen. go natt.

2008-09-11 @ 23:00:05
Postat av: Danny Ramone

Fan vad klint att du kör med Kettle Bells de gjorde vi också när vi tränade kampsport, dom är bra för att bygga riktiga armar som där. inte bara en muskel som får sig en känga!



Ska definitvt titta in i fortsättningen och se hur de går, jag önskar dig allt gott!!



Nu ska jag knäcka en Norrlands! Tja! :)

2008-09-12 @ 00:35:55
Postat av: Danne

Jepp det är fan fett kul Dan! Kul att du följer bloggfan! Bärsa på, det ska jag kanske göra ikväll peace wiggah!

2008-09-12 @ 16:55:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback