Slappsöndag

Jepp, har inte gjort många knop idag, åkte och handlade med Jossan. Lagade en grym thaigryta!
Sitter o kollar på 8 kg proteinpulver just nu. Ska ta en drink snart och imorrn blir det träning för hela slanten!
Ska köra hårt nästa vecka(imorn alltså) och hålla en tajt kost för nu när jag har proteinpulver så går det lite lättare igen kan man säga! Få lite resultat igen, mina triceps är fina nu men magen måste bort och mina "manboobs" som kommit fram lite när jag tappat en del vikt, fettet på kroppen är liksom slappare nu än när jag vägde mer, bra där huden drar ihop sig men som sagt vissa delar blir lite omanligare, så nu är det tre hårda veckor för att få bort ännu mer fett.

Ska testa passet lucky 13 där jag kör 192 svingar på raken, ska bli intressant med 20 kg!

//Danne

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback