Pepp

Peppen inför vecka 3 ärstor, likaså peppen inför hela programmet jag kör. Träning som kommer spontant och ett kostprogram som är simpelt, grundläggande och enkelt att följa!

Efter att ha tappat lite i vikt, vilket kan vara en effekt av idogt tränande flera dagar på raken som i sin tur kan ha lett till att jag tappat vätska, är jag sannerligen peppad att köra lika hårt denna vecka.

Proteinet gör att kroppen återhämtar sig bra och kp3ń gör att jag orkar fler reps per träning! Klockrent!
Men, jag måste bli bättre på att få i mig vatten, en stor del av mitt vätskeintag är mjölk, något som ioförsig inte är helt värdelöst men fortfarande ett kcalintag som jag inte räknat med!

Jepp, kul med en ny veckostart imorgon!

Friden liljor, ses imorgon! //Danne


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback