Ons 17/9 - kettlebellpass

Ja äntligen körde jag ett pass då. HAr pausat sen i fredags. Kroppen ville vila efter 5 dagars tränande och en helg som innehöll lite alkohol.

Dagens pass:
30 enarm 8kg
20 lc 8kg
30 snatch 8 kg
10 tvåarm 20 kg
10 enarm 8 kg
20 lc 8 kg
5 snatch 20 kg
10 snatch 8 kg
10 figure 8 med hold
10 jawpress
10 highpulls
20 enarm 8kg
 Blev bara strax över 350 reps....asch
Skulle ha kortat ned setet och kört fler, men sanningen att säga så kändes det att kroppen var ovan idag. Och så håller mitt protein på att ta slut och jag har inte råd med mer förrens till lön...asch. Mer ägg helt enkelt.

Skall till lön beställa 10pack med 750 gram för 899:-. Gratis frakt och mer boost!SKall dela med två olare och det borde räcka en månad. 750 gram räckte i ungefär 3 veckor!

Nytt pass imorrn med mer 20 kg, kortare men fler sets med 20 kg och längre med 8 kg! Så blir det, skal lse om jag kan lägga upp en plan för att boosta med 20 kg!

Later//Danne

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback