Måndag 8/9 fettförbränningspass + styrka

Klockan 16.10
Funderar på dels ett fettförbränningsprogram ala:
25 enhandssvingar per arm
10 longcyckle per arm
25 snatch per arm
20 enhand per arm
15 longcycle per
15 snatch per arm
med 8 kg, jag vet borde ha en 12:a men har ingen, och sen mata snatches och jawpresses på 20 kg, typ 30 jawpress på var arm och lika många snatches. Får se. jag reviderar om en timme då jag är klar!

Klockan 17.06
Jahopp, det här var det hårdaste passet hittills.
Började med :
25 enhandssvingar per arm
10 longcyckle per arm
25 snatch per arm
20 enhand per arm
15 longcycle per
15 snatch per arm
20 enhandssvingar per arm
Alltså fettförbränningsprogrammet plus 20 enhandssvingar per arm på slutet.
Sen körde jag fettförbränningsprogrammet
25 enhandssvingar per arm
10 longcyckle per arm
25 snatch per arm
20 enhand per arm
15 longcycle per
15 snatch per arm

Sen vilade jag lite och körde 10 bicepssvingar på var arm ala Dick. Typ enhandssving där man drar in armen lite o skjuter ut den igen. Bra grejj!
Sen 30 snatches per arm, 10 åt gången.
Därpå 30 jawpresses per arm, 10 åt gången.
Därpå en magövning där man sitter ned och gör sidoböj med KBń i armarna utanför bröstet, det ända som är i golvet är ändan! 30 st!

Thats it, känns ordentligt i underarmarna nu kan jag säga. Rev även hål på armen på utsidan av underarmen. Tack snålheten att köpa billiga KB.

Köttigaste programmet hittils men så värt det!

Peace!

Kommentarer
Postat av: Tony

Ser bra ut, går det att få se en närbild på träningsredskapet?



mvh/

Tony

2008-09-08 @ 18:34:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback