Kost, protein, kosttillskott och träningsschema!

 Ja jag har ju snöat in på det här lite då.
Varje dag bör jag äta runt en 200g protein.
Detta får jag i mig via gröt, kyckling, skinka och keso samt(när det kommer) ProFX(Whey).
Jag äter en bastant frukost med gröt. På jobbet en macka(grovt bröd med låg kolhydrathalt och fibrer) innan lunch med skinka och ost. Lunch kyckling eller kött med keso och sallad. Eftermiddag macka(samma som tidigare) och middag brukar bli kyckling eller kött. När PfoFX anländer "slipper" jag käka så jävla mycket. Jag vet att jag borde käka bönor och ägg, men jag skiter så jävla illa av det, därför har jag valt bort det!



Idag kom även mitt
Kp3 som är en prestationshöjare som tages innan träning och innehåller Kreatinpyruvat, Beta-alanine och Koffein. Klicka på den blå länken  för att lära dig med om Kp3!
Skall bli intressant att prova innan morgondagens träning!!! Rapporterar då hur jag tycker det verkar!!!

ProFX var lite billigare och kostar med frakt 180 spänn för 750 gram medans Kp3 kostar 12 spänn påsen, 288 spänn för 24 påsar med frakt!

På lördag vankas det träning med Dick. Har tar med sin 20 kg KB och det ska bli kul att prova press med två 20 kg KB!!! ;)

Har även kollat upp en "ny" övning som Scott Sonnon visar på kettlebells.nu. Den heter YAWPRESS och är en jerk med en rotation av kroppen för att få en mer följsam och explosiv rörelse! Skön att pumpa!

Har även lagt upp ett träningsschema:
Måndag: KBpass med inriktning styrka
Tisdag: Gång/intervallpass med 10 kg tyng på ryggen, morgonpass
Onsdag: KBpass med inriktning fettförbräning med Jossan
Torsdag: Gång/intervallpass med Jossan, även detta med vikter, ev 20 kg om ingen intervallträning
Fredag: Vila, öl och kött!!!
Lördag: KBpass med inriktning styrka
Söndag: Gångpass med Jossan, tyngder 20kg på ryggen

Så är det, har redan bommat tisdagspasset en gång, i morse, på grund av regn. Ska se om jag inte ska köra ett köttigt fettförbränningspass i vardagsrummet med Jossans 8 kg KB istället för att riskera regn!

Thats all for now Folks!!!

Peace!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback