Komma i form?!?!?

Jag fick en mycket intressant fråga på mailen alldeles nyss. Vad är komma i form för dig?

Och ärligt talat så vet jag inte riktigt. Tanken med att gå ned i vikt och vara besatt av det tilltalar mig inte lika mkt längre som det gjorde för några år sedan, och att bli musklig o stor är inget tokmål heller.
Men att däremot känna mig stark och fysiskt välmående, inte ha ont i ryggen, ha bra kondition och liknande saker det är ett mål.
Sen är jag väl inte bättre än någon annan kille som håller på med tyngder, så självklart vill jag väl ha lite kralligare muskler här och där!

Så komma i form, må bra helt enkelt, själsligt och kroppsligt!

Var det ett bra svar eller behöver jag fokusera mer på svaret? Vet ej, vad säger du?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback