Invägning andra veckan!

Egentligen första veckan med ordentligt med träning med Kettlebell och protein och bra kost!
Har tagit mått på midjan, stussen(bredaste delen på röven), lår, underarm, överarm.

Tog väen bilder, något jag borde ha gjort vid start också, men det gjorde jag inte. De ända bilde jag tagit är flexbilder från när jag tränat, vilket iofs borde ge en bild om jag blir med definierad eller inte! Men de kommer jag lägga upp i slutet. Dessa bilder likaså men måtten kan ni få!

Midja: 99 - vid start 104
Stuss: 108 - vid start 110
Lår: 65 - inget startmått
underarm: 35 - inget startmått
överarm: 41(flex), 38(oflex) - inget startmått
Vikt 95,6 - Startvikt 98.1(Toppnotering efter sommaren 99,7)

Nu ska jag hålla samma schema alla veckor fram till december, eller tills dess jag är nöjd och vill stabilisera min vikt!
Jag har alltså inte vägt så lite som 95,6 sen tidigt i våras när jag boxades!

Andra fördelar med denna kost och träning är min generella välmående som är bra mycket bättre än innan. Jag sover bättre och är framförallt piggare när jag vaknar(eller kanske inte just vid uppvakningstillfället men när jag väl är vaken) och känner mig generellt ganska nöjd med mig själv!!!

Så titta in igen nästa helg om ni vill se nästa veckas framsteg, under veckorna skriver jag ju mest om träningsprogram!

Later! //Danne

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback