Fettförbränningsprogrammet 310 reps!

Ja nu har jag kört detta program med en 8 kg kettlebell, då det enda jag hade var en 20 kg o en 8 kg och 20 kg KBń är jag inte i närheten av att klara detta program med. Och vet ni var, det var fan lagom jobbigt med en 8 kgś med!
Jag körde setet 2 gånger med vila emellan och strax efter 15 enhandssvingar i hälften av programmet  bränner det till duktigt i underarmarna kan jag säga, men det är bara att bita ihop. Under andra setet så tog brännandet vid redan vid 70% av repetitionen på alla delar i setet! Ruggit bra.
Efter det så körde jag 20 windmills på varje arm, varannan rep per arm.
Sen 5 jerks med 20 kgś per arm och sist 15 squats med min 20 kgs. Sen var jag trött. Like crazy!

Så programmet totalt då:

25 enhandssvingar per arm
10 longcyckle per arm
25 snatch per arm
20 enhand per arm
15 longcycle per
15 snatch per arm
 Vilade 3 min och körde samma igen!

2 min vila

20 windmills på varje sida, varannan på varje arm med en sving emellan

2 min vila

5 jerks med 20 kg på varje arm

Därefter direkt 15 långsamma squats med 20 kilo KB på bröstet i dubbelgrepp!

Så totalt 325 reps! Känns rätt duktigt!

Idag kom även mitt protein så from nu ska jag ta det istället för mackor till mellis! Får då ned totala mängden kcal per dag! Det är bra!

Kör igen imorn ev. och på lördag garanterat och då kommer Dick så då blir det lite mer styrka med 2x20kg KB!

Peace från en svettig Danne

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback