Dunderpass torsdag 18/9

Ja nu är jag tillbaka i form!
Efter en tids uppehåll och gårdagens tunga känsla så hade jag ett grymt träningspass idag.
Körde hårt och var bra slut efter!

Jag började med ett fettförbränningspass med 8 kg KBń.

25 enhands h/v
15 longcycle h/v
25 snatch h/v
20 enhands h/v
15 longcycle h/v
15 snatch h/v

230 reps på raken! Varm och fin i kroppen!!

Sen körde jag ett pass som skulle ha varit ett längre cirkelpass med 20 kg KB men jag orkar inte det så jag bröt av det och körde 4 set istället:
5 enarm h/v
5 highpulls h/vv
5 cleans h/v
5 jawpress h/v
 x 4 då med någon minuts vila emellan! 120 reps

Sen körde jag med ganska högt tempo med med vila mellan seten:
10 highpulls h/v
10 figure 8 med hold h/v
10 Jawpress h/v
x2 120

Sen gav jag mig faan på att klara 10 highpulls och 10 jawpress till så då gjorde jag det med höger o vänster, 40 reps och var sen skitnöjd för att jag med allt adrenalin i kroppen trodde att jag tryckt 300 reps med 20 kg KBń men nu ser jag ju att det stämmer inte. Hmm....blev ju bara 280 reps! FAN, ska ta o skriva end direkt när jag gjort det! Fan...Nästa gång blir det 300 med 20 kg KBn iallafall!!!

Så totalt 230+120+120+40=510 reps  1760 kg med 8 kg och 5600 kg med 20 kg...På 50 minuter. Det är bra! jävligt bra!setet med 20 kg

Sjukt nöjd iallafall! Ska se om jag kan utöka 5x4 setet till 5x5 eller liknande till nästa gång!
Fett kul!

Har käkat bra denna vecka med, men nu är ju som sagt proteinet slut så det blir väl lite mer ägg dagarna innan löning. På söndag är det dags för invägning igen, vetefaan om jag gått ner så mkt, men vi får se!

Peace//Danne

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback