Dagens program och mailkorre med Olof!

Har mailat en del med Olof från Spartan.
Han är en hejjare på det här med tillskott osv.
Så nu kommer dagsintaget landa på en 2500 kcla/dag.

Frukost: Gröt, ägg
Mellis: ProFX Whey
Lunch: 1 dl quinoa/fullkornsris, 2,5 dl keso, 150 g kyckling
Mellis: ProFX igen
Middag: Fisk med liknande sammansättning som lunchen.

Så kommer det se ut på ett ungefär!

Ska kontrollväga mig imorrn när jag hämtat proteinet och kontrollera efter 2 veckor med det schema jag redan lagt upp!

Dagens program var det första med Kp3. Tror nog att det gav mig en hel del krut i början, och totala antalet reps ökade nog något, samt tiden jag höll på.'
Totala enarmssvingar: 30 på varje arm
Dubbel: 60
Longcycle: 30 på varje arm
Snatches: 15 varje arm
Yawpress: 20 varje arm
Djupa benböj med vikt på axel: 20, 10 st på vardera axel.

Var ett köttigt program och jag var rejält slut efter men känner att jag skulle kunna kört lite mer!

//Danne

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback