Dagens pass 10/9

Först gjorde jag fettförbränningsprogrammet:
25 onehand
10 longcycle
25 snatch
20 onehand
15 longcycle
15 snatch
Alla dessa då på höger och vänster så totalt 220 reps

Sen gjorde jag 20 figure 8, räknade 20 varv så 20 per arm så...totalt 40 reps

Sen 2x15 highpull på varje arm och avslutade med 15 highpulls...totalt 70 reps

Sen figure 8 med hold, råknade antal holds, 3x10 på varje arm...totalt 60

Avslutningsvis Jawpresses. 1x10, 1x14 och sist 1x10 på varje arm...totalt68 reps

Så dagesn total är då 458...och emellan några övningar pressade jag biceps med en 10 kg bara för att bibehålla blodcirkulationen...totalt ca 30 på varje arm!

Den här dagen har varit vila, typ. Med detta köttpass på kvällen.
Vad som var ballt var hur enormt enkelt fettförbränningspasset kändes. Verkligen dax att köpa 12 kilos o se om jag orkar köra hela fettförbränningspasset med den!

Later skaters // Danne

Kommentarer
Postat av: olof

Halloj Grabben



tuffa pass du kör det är bra.. också att du greppat det här med reps.. jag gick tillbaka lite och tittade på uppläg, repetitioner och också vilka resutat du åstadkommit..

imponerad!



Kör hårt



//O

Postat av: Danne

Tack det är ku latt höra från en som kan! Tidigare pass, eller de första gick jag totalt ut för hårt och värmde aldrig upp. Fettförbränningsprogrammet med 8 kg är bra dels för förbränningen men även som uppvärmning till styrkan efter! Det känns kanon, speciellt sen jag reviderade kostprogrammet med äggen!



//Danne

2008-09-11 @ 16:11:01
URL: http://thrasher.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback