300 pass..IGEN! Yeah!

Körde ett riktigt bra pass och en grymt program idag!!!

5 enhands h/v
10 longcycle h/v
5 squats först ena handen, sen andra, totalt 10
10 snatch h/v(bara första setet, bytte ut mot longcycles sen, orkade fan inte snatches idag)
5 squats(samma som ovan)
5 windmills h/v(som jag flyttade till början av setet pga säkerhetsrisk ;)

totalt 80 reps, körde 3 gånger, 240 reps

Sen klämde jag 10 jawpress på varje arm, har kommit att bli min favoritpump. Därpå 20 squats som jag delade upp 10 på varje arm, alltså KB i cleanläge på vänster först och sen höger...
Sen klämde jag 10 jawpress på varje arm igen för att suga ut det sista lilla!

Så totalt 300 reps(6000 kg) med 20 KGśklumpen igen! känns grymt. Tröttheten jag kände i söndags är som bortblåst.

Skulle ha vilat igår men kände för att pumpa lite igen, det ända jag saknar med mina hantlar, men som fungerar så mkt bättre med kettlebellen i jawpressen. 25 jawpresses och 25 highpulls på varje arm!

Så idag var jag alltså uppe i 80 reps per set, det handlar ju självklart lite om vad man kör för övningar också, longcycle tenderar ju att bränna ut musten ur armarna på en medans squatsen(i högt tempo) sätter sig på konditionen. Dagens pass var den hittils bästa blandningen i mitt tycke. Ska se om jag inte kan utöka passet till 100 reps per övning inom kort!

Beställde förövrigt nytt proteinpulver idag från
Gymvaruhuset.
Det blev "Pro FX" igen men denna gång ett 10 pack för 900 spänn. Jävligt bra pris för 7,5 kg protein. Så nu jävlar ska det räcka ett tag. När mitt Kp3 är slut skall jag köpa Rage på Olles inrådan!

Later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback