300 pass fredag 19/9

Och idag gjorde jag mitt eget 300 pass.
Första gången ett riktigt lyckat pass med bara 20 kg kbń!!!
 först 4 set a':

5 enarm h/v
5 highpull h/v
5 cleans h/v
5 jawpress h/v
5 enarm h/v
5 highpull h/v

totalt 240 reps

Sen tog jag 10(h+v) figure 8 med hold, jawpress och highpulls iseparata set!

totalt 300 reps med 20 kg! Känns bra men jag fick inget riktigt pump. Något som kanske inte ska eftersträvas med kettlebellen, men det vore najs! Känner i övrigt att kroppen är mjukare och mer följsam rent generellt och att min uthållighet och styrka och kondition har blivit bättre! Skitbra!

Blir pass imorrn och på söndag med, alt. imorrn inget söndag men på måndag!
Har ju inget proteinpulver nu så jag ska ta det lite easy!!!

Until next time!
//Danne

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback