10/9

Efter gårdagen kände jag mig sämst och trött. Kanske inte så konstigt med tanke på de tidigare passen!
Idag ska jag köra lite lugna övningar och testa lite olika övningar jag hittat på nätet. Har även hittat en hel del bra träningsprogram som skall testas, varav något borde gå i 2 set med 20 kg.

Annars ska jag i fortsättningen köra på mitt fettförbränningsprogram med 8 kg i två set och ev. bygga på det när jag känner att det går och sen köra lite styrka efter det!
Jag klarar helt enkelt inte för långa set med 20 kg ännu, thats the hard thruth just nu iallafall!

I morse så kändes allt som sagt skit, men jag har adderat lite till kosten och det gör att allt känns lite bättre. 2 ägg om dagen och en morot! Låter kanske fjompigt men det ger en hel del faktiskt!

Ska nästa vecka sammanställa hela mitt veckointag och göra en överslagsräkning på kosten för att se hur balanserad den egentligen är.

Känner mig peppad och känner att KB är lätt det ultimata träningsredskapet!

Återkommer ikväll om kvällens program!

//Danne

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback