Tis 28/10 Styrka

Körde styrkepasset med lita snabbare tempo i dag men fortfarande pauser lite här och var!

10 windmills
10 svingar
10 longcycle
5 squats
10 seesaw 20kg och 8 kg
5 squats
Alla övningar vänster först o sen höger, squats med 20 kg och 8 kg, resten med 20 kg.

Sen körde jag samma igen och däremellan tryckte jag in saxrodd( seesaw framåtlutat typ, som rodd) med 8 kg i ena o 20 i andra och så gjorde jag en massa bottoms up med 8 kg och 20 rull med mitt powerwheel!

Ett bra pass idag, nöjd, men inte tillbaka till topp än!

//Danne

Tillägg 10 min senare. Slängde just in 25 pressar med 20 kg på vardera arm, bara för att se hur många jag pallar, Skulle nog fixa 40 på varje arm, men då skiter jag nog blod efteråt!
;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback