Torsdag 27/11

Idag är det en vecka kvar till kursen och jag har varit rejält trött.
Kanske, med största sannolikhet, för att jag efter mitt träningspass igår käkade frukt till middag. Kanske inte det bösta nör man tränat muskelbyggnad!

Så idag har jag stekt köttbullar, eller kryddbullar, en större variant som jag gör med lite hot spices i mycket lök i. 40 st. Värsta jävla husmodern!

Imorgon blir det fettförbränning, lördag o söndag vila, sen styrka månd, tis och vila ons då vi åker ned till Linköping!
Har tappat ca 2 kg under mina deff veckor. Jävligt bra!
Ska köra en raid fram till jul sen efter kursen!

Så nu kommerj ga inte skriva något förrens efter måndagspasset!

Trevlig helg, det ska jag ha, Fishnships på Oliver Twist på Söder med en massa trevlig öl från Jämtlandsbryggeriet och sen thanksgivingmiddag på lördag. Vila och näring till både kropp och själ!

//Danne

Kommentarer
Postat av: Joakim Bohm

tack för din kommentar på min blogg tyvärr så har den försvunnit av någon anledning :( så jag skriver och tackar dig här ;)

Postat av: Danne

Det var så lite så, men jag tycker att man ska säga till o ge feedback till personer som inspirerar!

2008-11-27 @ 21:56:52
URL: http://thrasher.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback