Svettpass onsdag!

Dagens pass komponerades av Dick häromdagen, jag har ändrat några saker tex, tvåhandsjerk till vanliga jerks, dvs dubbelt så många då och alla armhävningar till sidoarmhävningar. Och så lade jag till svingar, snatches, highpulls och jawpresses i slutet!

10 enhands
10 clean
10 jerk
10 situps med kb
8 sidoarmhävningar
10 tvåhandspress
5 enhandssving
5 longcykle
10 armhävningar med benen 50 cm upp
10 jerks
25 svingar med 8 kg KB
10 snatches
10 highpulls
10 jawpresses

Sen blev jag svettig! Alla övningar är one arm och med 20 kg KB förrutom den där jag nämnt 8 kg KB.
Grymt svettigt pass och så  fick jag grymt pump i underarmarna, förmodligen pga mitt 200 svingarspass med 20 kg igår!


Fortsätt svettas och pumpa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback