Pass 3 vecka 2. Svett och kondition!

Körde ett pass helt(nästan) utan Kettlebells idag!
Jossan köpte i förra veckan en Orbitrek och löpning utomhus i all ära men det är fan regningt och kallt.
Så jag testade den idag, tänkte hur jobbigt kan det vara. Körde 30 minuter. Till och börja med så hade jag sjuk träningvärk i benen sen i söndags då jag körde benpress med Dick som tyngd efter ett aplång KBpass och sen är inte min kondis den bästa plus att Orbitreken tvingar kroppen i nån jävla kamelgångvariant som är grymt jobbig.

I vilket fall 30 grymt svettiga minuter och en bra anledning att vara inne och glo på Stargate Atlantis!
Sen körde jag lite KB och lite armhävningar.

Stretchade även satan idag då jag var så sjukt stel i innanlåren sen sist!

Svettas på!! // Danne

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback