Pass 2 vecka 2 deff!

Idag körda jag på ett pass med lååg uppvärmning bestående av 400 svingar med 8 kg, lucky 13 fram och tillbaka.
Sen tänkte jag köra lucky 13 med 20 kg men pallade inte samma monotona skit igen så jag körde på ett pass som jag valt att kalla armpumparpasset, vet inte om det stämmer så mkt men nedan är det. Det passet varfrån början 50 reps kortare, byggde på lite allt eftersom jag gick fram.

5 sving
10 snatch
5 enarm
10 highpull
5 enarm 
10 cleans 
5 enarm
10 jawpress 
5 enarm
10 pushpress
alla övningar på vänster först sen höger i ett ganska högt tempo.
Sen kröde jag 20 V-ups följt at 15 breda armhävningar med fötterna på en hylla och 10 v ups till o 5 likadana armhävningar till. Detta gjordes i snabbt tempo direkt efter passet så jag körde verkligen slut på mig själv i slutet!

Käk idag har varit gröt till frulle, 100 g kyckling med 40 g ris och ett ägg till lunch, ett förmiddagsmellis på proteinshake och ett mellis nu med proteinshake, ska köra fisk itll middag.

Imorrn blir det 45 minuter på orbitreken förljt av v ups o armhävningar och ingen proteinshake!

//Danne

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback