Mr Lucky 13 goes 300

Ja, det var kanske lite kryptiskt skrivet med överskriften.
Dagens pass var iallafall jävligt bra! Men nu ska jag vila i 2 dagar tills på söndag då vi robbar Karateklubben på deras lokal och tränar skiten i två timmar!

Dagens pass var lucky 13 med 9 svingar innan, dvs: 9, 13, 12, 11, 10, 9, 8, 7, 6, 5, 4, 3, 2, 1...alltså 9 vänste, 9 höger, 13 vänste, 13 höger osv.....200 reps! Och sen dö en smula.
Därefter så körde jag 20 reps pump med 10-20 sek vila emellan:
10 Yawpress v/h
10 Clean v/h
10 fig 8 med hold v/h
10 highpull v/h
10 snatches v/h

Sen hade jag sånt jävla pump i underarmarna. Snatches är typ guld för underarmarna, och med rätt teknik så går det sjukt fort att göra! Har verkligen fått in tekniken nu! Det känns kul!

Hade ett grymt pass idag, och precis nyss kom Jossans orbitrek så nu ska jag kanske köra 30 min på den plus det vanliga passen varje träningsdag.

Men som sagt, nu vila!

//Danne

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback