I am lucky todag, LUCKY 13!

YES. DEN SATT!

Körde först lucky 13 med 8 kg som uppvärmning och sen körde jag lucky 13 med 20 kg.
Tog inte tid, det var inte det viktiga för mig, det viktiga för mig var att jag knäckte den!
Mäst jobbigt för kondisen, men bara att jag klarade den säger en hel del om att min
kondis har tokförbättrats!!!!!

Sen 20 snabba v-ups och 20 armhävningar med upphöjda ben, dvs benen i soffan 50 cm upp!

Så imorgon blir det ett lättare pass tyngdmässigt då jag kör många pass och inte ska bränna ut mig!
äter för övrigt snålt som fan nu för att maximera en viktnedgång! Har som tidigare sagt stagnerat.

Nu ska jag duscha och käka!

//Danne

Kommentarer
Postat av: señor flexo

fortfarande impad av dina bravader. för typ två månader sen klarade du ju knapp 10 long cycles utan att tappa medvetandet. håll hakan högt brorsan!

2008-11-12 @ 11:50:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback