Tillbaka till verkligheten-passet!

Ah, i fredags var det hamburgare och öl som gällde, gott om kolhydrater, som var sjukt gott. Men jag blev 100 gånger mättare än vanligt. Kanske var bra att jag värmde upp innan thanksgiving i lördags som bjöd på en 5 timmar lång middagssittning med hur mkt nasj käk(mäst kolhydrater) som hellst. Och öl.
Så efter helgens bravader hade jag lagt på mig vätska nog att nästan gått upp de 2 kg som jag tappat under deffveckorna.
Som tur är så handlar det ju som sagt mest om vätska som kommer att försvinna. Dels idag under träningen och dels imorrn och helt garanterat på kursen på torsdag, o sen på jobbet på fredag ska jag bada med kidsen(jobbet alltså=)) på sydpoolen och då lär man ju bränna en del energi också!

Dagens pass var alltså för att komam tillbaka till verkligheten, utgick från mitt dunderpass(pass 1 vecka 3) men det blev inte alls så fett!

totalt 30 minuter

20 armhävningar med höga ben och breda armar

10 windmills v/h
10 snatch v/h
10 sving v/h
10 snatch v/h
10 highpulls v/h
10 snatch v/h
10 sving v/h
10 yawpress v/h
allt med 20 kg KB

20 bröstmuskelövningar liggandes på rygg med lätt böjd arm o 10 kg hantel v/h
10 bröstpress på rygg med 20 kg KB v/h
10 bröstpress med dubbelhandsfattning på 20 kg KB
20 v-ups
20 sidositups med 8 kg på bröstet
20 amrhävningar med höga ben och bred armfattning
10 tricepsarmhävningar emd höga ben

totalt 300 reps olika övningar på 30 minuter....helt ok!

Ska käka lite äggmedchilienchiladas nu! mums!

//Danne

Kommentarer
Postat av: Anonym

lookin'good homie. skönt att du också verkar vara i form till kursen. undrar hur många brats som går på sats som egentligen skulle fixa ditt schema.



snart ska vi få kulorna upp i daim-x:et av jänkarjäveln. blir sjukt kul.

2008-12-01 @ 21:49:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback