Armhävningspass 2 vecka 2

Ja körde armhävningspass nummer 2 idag, plus mitt egna tillägg med likadant pass med dips plus pullups och chins och jerks!
Riktigt armpumparpass idag.
Känner mig för övrigt lite svagare, kan bero på att jag slängde in den på slutet och inte i början!

Dagens pass:

Uppvärmning med joint mobility och med en massa lccj med 12 kg kettlebell

Sen armhävningar enligt seten som följer
14st vila 90sek
16st vila 90 sek
12st vila 90 sek
12st vila 90 sek
17 st vila

Sen drog jag upp på vinden och körde 10 pullups och 10 chins enligt fuskvarianten där ag startar typ sittandes sen med rak kropp. Drar väl 70% av min vikt ungefär! vilket är nästan 70 kg så det är inte så dåligt!

Sen ett dipsprogram enligt samma schema som armhävningarna
och avslutningsvis 10 jerks med 24 kg kettlebellen på varje arm!

BRa pump, som sagt bulkar lite nu, men ska deffa och köra en massa kondis och bodyweightpumping i januari!

//Danne

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback